ကမၻာသူ ကမၻာသားမ်ား ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရရွိၾကပါေစ

Tuesday, September 1, 2009

ကၽြန္ေတာ္အေၾကာင္းေရးတဲ့ ကဗ်ာ

ထမင္းစားတယ္ ဘာျဖစ္မလည္း

ျပီးေတာ့လည္း ျပီးတာပါပဲေလ။



ရည္ရြယ္ခ်က္ဆိုတာ ဘာလည္း

မသိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္မွာမွ မရွိတာဗ်ာ…

အိ္ပ္မက္ဆိုတာ ဘာလည္း

မသိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္မွာမွ မရွိတာဗ်ာ…

ဘ၀အနာဂတ္ဆိုတာ ဘာလည္း

မသိဘူး။

ပစၥဳပါန္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္မွာမွ မရွိတာဗ်ာ..



စိတ္ခံစားမွုအဓိက၀ါဒီ

ဆင္ျခင္ျခင္းသာ အဓိက

လူသာ ပဓါန

လူမွုလူတန္းစား ေတာ္လွန္ေရးဘာေတြလည္းဗ်ာ

မသိဘူး။

အေတြးအေခၚအယူ၀ါဒေတြအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးဖို.

ကၽြန္ေတာ္မွာ ဥာဏ္မွာမရွိတာဗ်ာ…



သက္သက္လြတ္စား ဥပုတ္ေစာင့္ တရားထုိင္

ဘုရားေက်ာင္းကန္ တံျမတ္လွည္း ေရျဖည့္

ေသာၾကာေန. ၀တ္တက္ဆုေတာင္းပြဲ

မွန္မွန္ေရာက္ဖို.လိုတဲ့ တနဂၤေႏြ

တစ္ရက္ငါးၾကိမ္

မသိဘူး။

ထံုးတမ္းစဥ္လာအရ

ကၽြန္ေတာ္မွာ ဘာသာေရးမွမရွိတာဗ်ာ…



ျမိဳ.ေတာ္ခန္းမေရွ့က ၁၀၀တန္ မုန္.ဟင္းခါး

ဟိုတယ္ခန္းမထက္က ေဒၚလာေတြနဲ. စားေသာက္ပြဲ

ဘယ္အရာက ပိုအရသာရွိလည္း

မသိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္မွာ အရသာခံတက္တဲ့လ်ွာမွမရွိတာဗ်ာ….



သံုးနွစ္သံုးမိုးခ်စ္လာတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္

ခုေတြ.ခုလိုက္ခုၾကိဳက္ အဲဒီလိုခ်စ္သူေတြ

ေနာက္ KTV က အ၀ွာမေတြ

ဘယ္အရာကုိ ပိုတန္ဖိုးထားရမလည္း

မသိဘူး။

လိင္မွုဆိုင္ရာ အညစ္အေထးေတြနဲ. ျပည့္စံုၾကြယ္၀ေနတဲ့

====ကၽြန္ေတာ္မွာမွ မရွိတာဗ်ာ…



Rock

Punk

Metal
R&B

Salsa

Hip Hop

Folk

New age

Funk

Alt/Und Hip Hop

Pop

Alternative

Soul

Nu metal

Emo

လူေတြေျပာေျပာေနသလို ဘယ္ဂီတ အမ်ိဳးအစားက

ပိုၾကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္သလည္း

မသိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္မွာမွာ အၾကားစြမ္းရည္မရွိတာဗ်ာ…



အေဖ၊အေမ၊ညီအစ္ကုိေမာင္နွမ

မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္း ခ်စ္သူ

ဦးေလး၊အေဒၚ၊ အဖိုး ၊အဖြား၊ တူ၊ တူမ

သူစိမ္းတစ္ရံစာ

ဘယ္လိုပက္သက္လည္း

မသိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္မွာမွ သံေယာဇဥ္မွာမွ သံေယာဇဥ္မရွိတာဗ်ာ…



မင္းနာမည္ဘာလည္း?

မင္းဘာလုပ္ေနလည္း?

မင္းေရွ့ေလ်ွာက္ ဘာလုပ္မွာလည္း?

မင္းက ဘယ္လိုလူစားမ်ိဳးလည္း?

……………………………………..

…………………………………….

တြက္ခ်က္စစ္ထုတ္လိုက္တဲ့ အေျဖကို

မသိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္မ် အေမးပုစၥမရွိတာဗ်ာ...



သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ဖို.

လိင္မွုဆိုင္ရာ လူမ်ိဳးေရးမခြဲျခားဖို.

ကေလးသူငယ္မ်ား ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ေရး

လူ.အခြင့္အေရးေတာင္းဆိုမွု

လူသားပီသဖို. ဘာေတြလုပ္ၾကမယ္။(လုပ္ရမယ္)

မသိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္မွာ လူလိုခံစားတက္တဲ့ နွလံုးသားမွမရွိတာဗ်ာ…



ကၽြန္ေတာ္မွာ ေမးခြန္းေတြနဲ. ေဘာင္ခတ္ျပီး

အေျဖေတြနဲ. အနားသတ္ထားတဲ့ ဘ၀မ်ိဳး

မရွိဘူး။

ကၽြန္ေတာ္သိတာဆိုလုိ.

ကၽြန္ေတာ္မွာဘာမွမရွိဘူးဆိိုတာ တစ္ခုပဲ

အဲဒီတစ္ခုတည္းပါေလ…

ဒီလိုေကာင္မ်ိဳး ေသလည္း လမ္းမေပၚမွာ ပစ္ထားလိုက္ေပါ့

ဂရုစိုက္မေနပါနဲ….

ခင္ဗ်ားတို.ကုိ အျပစ္တင္ဖို. စိတ္လည္း

ကၽြန္ေတာ္မွာမရွိဘူးဗ်။



Posted by ေတေလ at 3:53 PM

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails